Write Post

online-tutor

Top Ads

Bottom Notification

Standard Bank Limited

Trainee Assistant Officer (Cash)

Vacancy
Not specific


Job Context
    Service Guarantee: at the time of joining, selected candidate will have to serve the bank for 5 years at any of its branches/ offices within the country.

Job Responsibilities
    N/A

Employment Status
Full-time


Educational Requirements
    4 years of Graduation/ Post Graduation
 

Additional Requirements
    Good command over English & Computer literacy is a must.
    Age: Age not over 30 years as on 30.11.2021 (relaxable for the children of freedom fighters up to the age of 32 years)

Job Location
Anywhere in Bangladesh

Apply Now !

Salary
    Tk. 27000 (Monthly)
    We Offer: Selected candidates will be appointed as Trainee Assistant Officer (General/ Cash) for a period of 1 year with a monthly consolidated pay of Tk 27000. On successful completion of probation period, they will be absorbed as Assistant Officer (General/ Cash) under the bank`s regular pay package admissible in the grade.

Application Deadline : 7 Jan 2022

Suggested: বিগত ব্যাংক ও বিসিএস পরীক্ষা থেকে সংগ্রহিত সকল ফোকাস রাইটিং

Close

Post a Comment

Use Comment Box ! Write your thinking about this post and share with audience.

Previous Post Next Post

Sponsord

Sponsord

Help:

FAQs:

How to download any file from this website ?

You can download all the files on our site. We usually share the link of Google Drive from here you can securely and very quickly collect any PDF or all other files. One more thing to keep in mind is that this site does not post any kind of fake download, so wherever you see PDF download or file download, remember that you can download your desired PDF or other files from that post. Each download button has a timer attached. Basically, it takes some time for the files to be ready, so the download timer is given. There may be some automatic download timers, in which case there is nothing to be afraid of when you see the timer. There will be no accident when the timer runs out. Wait there with some of your precious time.

এই ওয়েবসাইট থেকে যেকোনো ফাইল কিভাবে ডাউনলোড করবেন ?

অনেকে আছেন যারা অযথা কমেন্ট করে জিজ্ঞাসা করেন কিভাবে ডাউনলোড করব তাদের উদ্দেশে বলে দেয় আমাদের এই সাইটের সকল ফাইল আপনি অবশ্যই ডাউনলোড করতে পারবেন । আমরা সাধারণত গুগোল ড্রাইভ এর লিংক শেয়ার করে থাকি এখান থেকে আপনি নিরাপদ এবং খুব দ্রুত যেকোনো পিডিএফ বা অন্যান্য সকল ফাইল সংগ্রহ করতে পারবেন । আর একটি কথা বলে রাখা দরকার এই সাইটটি কোন প্রকার ফেইক ডাউনলোড পোস্ট করে থাকে না সুতরাং যেখানে দেখবেন পিডিএফ ডাউনলোড বা ফাইল ডাউনলোডের কথা বলা আছে মনে রাখবেন আপনি অবশ্যই সেই পোষ্টটি থেকে আপনার কাংখিত পিডিএফ বা অন্যান্য ফাইল গুলো ডাউনলোড করে নিতে পারবেন । প্রতিটি ডাউনলোড বাটনে একটি টাইমার সংযুক্ত করা আছে । মূলত ফাইল গুলো প্রস্তুত হতে বেশ কিছুটা সময় লাগে সেকারণে ডাউনলোড টাইমার দেওয়া হয় । কিছু কিছু স্বয়ংক্রিয় ডাউনলোড টাইমার থাকতে পারে, সেক্ষেত্রে টাইমার দেখলে ভয় পাবার কিছু নেই টাইমার শেষ হলে কোন দুর্ঘটনা ঘটবে না আপনার মুল্যবান সময়ের কিছুটা দিয়ে সেখানে অপেক্ষা করুন টাইমার পুরোপুরি শেষ হলে ডাউনলোড বাটন পেয়ে যাবেন ।